A Webáruházban kezdeményezett vásárlások menete

Regisztráció

Webáruházunkban a rendelési folyamat első lépése egy regisztráció, melyhez érvényes telefonszámot és e-mail címet is kérünk.   

Vásárlói kosár

 A regisztrációt követően a kiválasztott terméket a „Kosárba” gombbal a kosárba tesszük, mely a honlap jobb felső részén mutatni fogja a megrendelt termékek mennyiségét és árát.

 Fizetés

Amennyiben az összes megvásárolni szándékozott termék és szolgáltatás kiválasztása megtörtént, a Vásárlói kosárnál a „Fizetés” gombra kattintva történik meg a megrendelés tényleges rögzítése az elektronikus kereskedési rendszerünkben.  Ekkor jelenik meg a Rendelés megerősítése szekció, itt még lehetőség van módosítani, törölni a kiválasztott termékeken. Amennyiben a kosár tartalma megfelelő, akkor a szolgáltatási feltételek elfogadása után a  választhatja ki a fizetési módot. Jelenleg a banki átutalások fogadását tudjuk kezelni. Az adatbeviteli hibák javítására, illetve a számlázási cím módosítására a rendelés véglegesítése előtt van lehetőség. Kérjük, nézze át megadott számlázási címét, a megrendelt termékek mennyiségét és árát. 

Rendelés véglegesítése

A "Rendelés megerősítés" gombra kattintva adjuk fel a rendelésünket, amelyről automatikus visszaigazoló levelet küldünk A "Rendelésem megerősítése" gombra kattintva Ön elküldi rendelését számunkra, melynek feldolgozását munkatársaink haladéktalanul megkezdik. Az elfogadással jogot szerzett az áru megrendelésére, és kötelezettséget vállal annak ellenértékének megfizetésére.

Visszaigazolások

Webáruházunk a rendelés véglegesítést követően, rendelésenként a megadott elektronikus levelezési címre küldött tájékoztatókban erősíti meg a megrendelést, a megrendelés lényeges adataira hivatkozva, adja meg az utalás lebonyolításához szükséges lényeges adatokat, valamint az átutalás megtörténte után küldi meg a termékek letöltési linkjeit. 

Bizonylatok, számlák

A megrendelés véglegesítését követően Webáruházunk számviteli és adóügyi bizonylatnak nem minősülő, úgynevezett Proforma számlát állit ki, amely a megrendelés azonosításához és az átutalás lebonyolításához szükséges adatokat tartalmazza. A profromát az elektronikus levelezésen keresztül megküldjük ügyfeleinknek, és a személyes fiók „Rendeléseim története” szekciójában is elérhetővé tesszük. Az adóügyi számla kiállítására és továbbításra az átutalás megtörténtének napján kerül sor.

Rendeléstől történő elállás

A "Rendelésem megerősítése" gombra kattintás után rendelése feldolgozása megkezdődik, a rendeléstől elállni csak az azzal kapcsolatos költségek (utalás/adminisztráció) megtérítésével lehetséges.